رویدادها آرشیو خبر ها
تعطیلات لاكچری رونالدو در سواحل مدیترانه

تعطیلات لاكچری رونالدو در سواحل مدیترانه

كریستیانو رونالدو به اتفاق جورجينا رودریگز و همراهی كریستیانو جونیور، ماریا، متئو و النا مارتینا تعطیلات خود را در عمارت Costa Navarino و Royal Villa Methoni در جوار سواحل مدیترانه در كشور یونان گذرانده است.

 

در این اقامتِ رویایی كریستیانو مبلغ 56 هزار یورو (840 میلیون تومان) به ازای هر شب اقامت پرداخت كرده است.

 

این دو مكان كه او تعطیلاتش را در آنها سپری كرده امكانات و تجهیزات باورنكردنی و چشم‌نوازی داشته كه مرور آنها نیز رشك برانگیز است: تراس وی‌آی‌پی رو به دریا، جكوزی با امكان دید به دریا، باشگاه مجهز بدنسازی، سونا، استخر، آمفی‌تئاترِ فوق‌مدرن و اختصاصی، دو حمام اختصاصی، یك باربكیوی بزرگ، یك باغچه با زیباترین و خوش‌بوترین گل‌های دست‌چین شده از نقاط مختلف جهان، سرو میوه‌های تازه و مخصوص تمام فصل‌ها، سرویس كامل محصولات كمپانی اَپل در نقاط مختلف این اقامتگاه‌ها، پلی‌استیشن و اینترنت فوق‌سرعت به همراه سرو سه وعده غذای استثنایی و هیجان‌انگیز.

 

رونالدو همچنین در یكی از مجلل‌ترین قایق‌های تفریحی این منطقه به نام Africa 1 به مدت چند روز اقامت داشته است. هزینه این زندگی بر روی این قایق چیزی بالغ بر 200 هزار یورو (3 میلیارد تومان) برای او هزینه برداشته است. این قایق 47 متری با 6 اتاق، یك باشگاه اختصاصی و مجهز بدنسازی و یك سالن سینمایی به همراه پكیج‌های كامل غذایی؛ اقامتی رویایی را برای ستاره بی‌بدیل فوتبال جهان فراهم ساخت.

 

در همین حال برخی از بومی‌های مجاور استراحتگاه‌های رونالدو نیز به خبرنگاران گفته‌اند او جمعاً به چند نفر از خدمه و كاركنان محل اقامتش مبلغی بالغ بر 20 هزار یورو (300 میلیون تومان) داده تا از ورود عكاسان، ‌ افراد عادی و پاپاراتزی‎ها به نزدیكی محل اقامتش جلوگیری كنند.

 


یوونتوس، یووه، بانوی پیر، رونالدو، یوونتوسی، رونالدو، کریس، کریس رونالدو، سیاه و سفید، فوتبال، ایتالیا، سایت هواداران یوونتوس، یونتوس ایران، فابیو پاراتیچی، دلیخت، خرید لباس یوونتوس، خرید پیراهن یوونتوس، خرید لباس یوونتوس 2018، خرید لباس یوونتوس 2019، هواداران یوونتوس، یوونتوس دات ای ار، نماینده یووه، یوونتوسی های ایران


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: